Služby

FUBAR a.s. poskytuje svým zákazníkům komplexní služby v oblasti návrhu, implementace a podpory pokročilých komunikačních řešení. Mnoho rozsáhlých projektů jsme úspěšně realizovali a aktivně provozujeme v bankovním sektoru a v oblasti utilit.

Outsourcing ICT služeb

Zajistíme komplexní konzultační podporu v oblasti outsourcingu ICT služeb. Náš tým má dlouholeté zkušenosti z velkých projektů pro enterprise společnosti v oblasti utilit. Nabízíme spolupráci při přípravě, realizaci, vyhodnocení a spuštění outsourcingu komplexního ICT nebo jakékoli jeho části (koncová zařízení, služby datového centra, komunikační infrastruktura,…). Spolupracujeme s renomovanými právními kancelářemi, případně s právním oddělením zákazníka.

    Klíčové oblasti, které jsme schopni pokrýt, zahrnují zejména:

      - Definice rozsahu outsourcingu

      - Vypracování business case projektu a související doporučení

      - Příprava technické části zadávací dokumentace

      - Spolupráce při návrhu textace Servisní smlouvy

      - Analýza aktuálního stavu ICT zákazníka a doporučení pro outsourcing
        Technická analýza
        Ekonomická analýza
      - Dokumentace aktuálního stavu ICT infrastruktury
        Poskytované služby
        Klasifikace majetku (narovnání rozdílů technických a ekonomických evidencí)
        Smluvní vztahy
        Využití interních lidských zdrojů
      - Popis poskytovaných Telco služeb (vytvoření nebo aktualizace katalogu služeb)
        Definice typů služeb
        Rozsah a množství služeb
        SLA služeb
        Činnosti zajišťované pro jednotlivé služby (životní cyklus služby, kvalitativní i kvantitativní požadavky)
      - Podpora tvorby procesů pro řízení dodavatele

      - Formulování Exit strategie

      - Podpora při definici rozhraní a požadavků na úpravu informačních systémů

      - Model řízení smluvního vztahu (Governance)

      - Přechodu služeb na Dodavatele (Transition)

      - Odborná podpora v průběhu výběrového řízení

      - Průběžné projektové vedení týmu

      - Příprava podkladů pro kvalifikační kritéria

      - Příprava podkladů pro hodnotící kritéria

      - Podpora zadavatele při zpracování technických dotazů

        Konzultační podpora při přípravě odpovědí na technické dotazy uchazečů
        Doplnění a zpřesnění ZD a Smlouvy na základě požadavků a závěrů z technických jednání zadavatele a uchazečů
        Zapracování změn a průběžná validace se zadavatelem
      - Podpora při hodnocení technických aspektů nabídek uchazečů

      - Podpora při finalizaci smlouvy s vybraným uchazečem

        Promítnutí požadavků vzniklých v průběhu VŘ do katalogu služeb a souvisejících částí smlouvy
      - Konzultační podpora zadavatele v rámci Fáze přechodu služeb (transition) – první etapa
        Due diligence – spolupráce při přípravě dokumentace, zodpovídání dotazů poskytovatele
        Společné prostředí – podpora při definici a nastavení detailních procesů a rozhraní nutných pro řízení dodávky, provozování a účtování služeb
        Organizační schéma – spolupráce při optimalizaci řízení dodávky služeb
        Konfigurační databáze – konzultační podpora při tvorbě detailních konfiguračních a integračních vazeb, zajištění konzistence s definicemi uvedenými v katalogu služeb
        Service desk – podpora procesu nastavení způsobu a detailů komunikace, dodržení požadavků uvedených v katalogu služeb
        Plán přechodu – podpora při přípravě detailního harmonogramu přechodu služeb, optimalizace návrhu procesů a činností tak, aby korespondovaly s požadavky zadavatele