Služby
FUBAR a.s. poskytuje svým zákazníkům komplexní služby v oblasti návrhu, implementace a podpory pokročilých komunikačních řešení. Mnoho rozsáhlých projektů jsme úspěšně realizovali a aktivně provozujeme v bankovním sektoru a v oblasti utilit.
Outsourcing ICT služeb
Zajistíme komplexní konzultační podporu v oblasti outsourcingu ICT služeb. Náš tým má dlouholeté zkušenosti z velkých projektů pro enterprise společnosti v oblasti utilit. Nabízíme spolupráci při přípravě, realizaci, vyhodnocení a spuštění outsourcingu komplexního ICT nebo jakékoli jeho části (koncová zařízení, služby datového centra, komunikační infrastruktura,…). Spolupracujeme s renomovanými právními kancelářemi, případně s právním oddělením zákazníka.- Klíčové oblasti, které jsme schopni pokrýt, zahrnují zejména:
- Definice rozsahu outsourcingu
- Vypracování business case projektu a související doporučení
- Příprava technické části zadávací dokumentace
- Spolupráce při návrhu textace Servisní smlouvy
- Analýza aktuálního stavu ICT zákazníka a doporučení pro outsourcing
- Technická analýza
Ekonomická analýza
- Poskytované služby
Klasifikace majetku (narovnání rozdílů technických a ekonomických evidencí)
Smluvní vztahy
Využití interních lidských zdrojů
- Definice typů služeb
Rozsah a množství služeb
SLA služeb
Činnosti zajišťované pro jednotlivé služby (životní cyklus služby, kvalitativní i kvantitativní požadavky)
- Formulování Exit strategie
- Podpora při definici rozhraní a požadavků na úpravu informačních systémů
- Model řízení smluvního vztahu (Governance)
- Přechodu služeb na Dodavatele (Transition)
- Odborná podpora v průběhu výběrového řízení
- Průběžné projektové vedení týmu
- Příprava podkladů pro kvalifikační kritéria
- Příprava podkladů pro hodnotící kritéria
- Podpora zadavatele při zpracování technických dotazů
- Konzultační podpora při přípravě odpovědí na technické dotazy uchazečů
Doplnění a zpřesnění ZD a Smlouvy na základě požadavků a závěrů z technických jednání zadavatele a uchazečů
Zapracování změn a průběžná validace se zadavatelem
- Podpora při finalizaci smlouvy s vybraným uchazečem
- Promítnutí požadavků vzniklých v průběhu VŘ do katalogu služeb a souvisejících částí smlouvy
- Due diligence – spolupráce při přípravě dokumentace, zodpovídání dotazů poskytovatele
Společné prostředí – podpora při definici a nastavení detailních procesů a rozhraní nutných pro řízení dodávky, provozování a účtování služeb
Organizační schéma – spolupráce při optimalizaci řízení dodávky služeb
Konfigurační databáze – konzultační podpora při tvorbě detailních konfiguračních a integračních vazeb, zajištění konzistence s definicemi uvedenými v katalogu služeb
Service desk – podpora procesu nastavení způsobu a detailů komunikace, dodržení požadavků uvedených v katalogu služeb
Plán přechodu – podpora při přípravě detailního harmonogramu přechodu služeb, optimalizace návrhu procesů a činností tak, aby korespondovaly s požadavky zadavatele